איטום ע"י חומרים אקריליים

פוליגג, אקרילפז, מסטיגג, אינופז

איטןם ע"י חומרים אקריליים - הפתרון היבש ביותר שתמצאו

איטום גגות על ידי חומרים אקריליים נחשב לאיכותי ומיועד בעיקר לגגות בעלי שיפועים מתאימים. לחומרי איטום אקריליים יש יתרונות וחסרונות לכן כדאי לקבל ייעוץ מקצועי מקבלן איטום מנוסה ואמין.

קל ליישם חומרים אקריליים שונים כמו פוליגג, אקרילפז, מסטיגג ואינופז, החומרים מגיעים בגוון לבן לכן אין צורך למרוח שכבה של חומרי הלבנה. 

התאמת חומרי איטום לתשתיות הקיימות בגג המבנה

כדאי לדעת כי השוק מוצף בחומרי איטום שונים ומגוונים, ויש גם מגוון שיטות לאיטום גגות ישרים ובעלי שיפוע. לכן, כאשר זקוקים לפתרונות איטום יעילים ומוכחים חשוב לפנות לחברה מקצועית בענף המתאימה את חומרי האיטום לתשתיות הקיימות בגג המבנה. 

שם המשחק - חומרי איטום איכותיים

הכלל המנחה לעבודת איטום יעילה ומקצועית הוא שימוש בחומרים מאותה משפחה, במידה ומבצעים איטום מחומר השייך למשפחת חומרים אחרת מומלץ ליישם אותו ישירות על התשתית המקורית של גג המבנה, ברוב הגגות זהו בטון. 

 

חומרי האיטום האקריליים הנפוצים ביותר הם פוליגג, אקרילפז, מסטיגג ואינופז

יריעות2.jpg (1) copy
איטום גגות
יריעות2.jpg (1) copy
איטום גגות

איטום ע"י חומרים אקריליים , הכירו את המתחרים

יש עוד חומרים רבים בשוק, באיכות ירודה יותר או שוות ערך לחומרים האקריליים. נדרשת התאמה של חומר האיטום הנדרש בהתאם לתנאי שטח האיטום. 

 

את חומרי האיטום האקריליים מומלץ ליישם בגגות עם תשתיות צמנטיות (בטון), עדיף על גבי גגות חדשים. אפשר ליישם חומרים אקריליים גם על גגות שעברו איטום בזפת, אך יש לבצע ניקיון יסודי של התשתית הקיימת ולמרוח שכבת יסוד.

איטום ע"י חומרים אקריליים בשילוב אמצעים נוספים

כמו כן, אפשר להשתמש בחומרים אקריליים על גבי יריעות ביטומניות, יש לזכור כי היריעות גמישות ולרוב הן מצופות באגרנט, לכן אחיזת החומר האקרילי פחות טובה, ועלולים לגלות תוך זמן קצר יחסית כשלים בנקודות החיבור בין היריעות לדפנות הגג. לכן ההמלצה היא ליישם חומרים פולימריים על בסיס מים על יריעות אקריליות.

 

קבלני איטום מיישמים חומרים אקריליים בעיקר בגגות עליהם יש מתקנים רבים כמו דודי שמש, צנרות, מנועים של מזגנים וכדומה. עם זאת יש לבצע תיקון שיפועים כדי למנוע היקוות מים עומדים לאחר גשם, וכך זוכים לאיטום איכותי ועמיד לאורך שנים. 

יריעות2.jpg (1) copy
איטום גגות